Raport o stanie Gminy Lututów za 2021 rok
[ 2022-05-26 ]
SZANOWNI PAŃSTWO
Zgodnie z art. 28 aa ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2019 r. poz. 506) Burmistrz Lututowa przedstawia Radzie Miejskiej w Lututowie Raport o stanie Gminy za rok 2020 w terminie do dnia 31 maja 2022 r.
Raport obejmuje podsumowanie działalności Burmistrza w poprzednim 2020 roku.
W debacie nad Raportem o stanie Gminy Lututów za 2020 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie, poparte podpisami co najmniej 20 osób, do Przewodniczącego Rady Miejskiej w Lututowie .
Zgodnie z ust. 8 art. 28 aa ustawy o samorządzie gminnym „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiany raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.”
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Lututów odbędzie się 23 czerwca 2022r. w związku z powyższym zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 22 czerwca 2022 r. (poniedziałek), do godziny 15.00 w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lututowie, UL. Klonowska 8, 98 – 360 Lututów
Formularz zgłoszenia do debaty dostępny jest poniżej, a także w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Lututowie (pok. 3) oraz w Biurze obsługi Rady Gminy (pok. 4).
Przewodniczący Rady
Miejskiej w Lututowie
/-/ Marek Zgadzaj